სასწავლო მიზნები _ მსჯელობის, დასკვნების გამოტანისა და მათს გასამყარებლად ციტატების გამოყენების, პრობლემურ საკითხზე ტექსტის შექმნის უნარ-ჩვევების გაუმჯობესება. მოსწავლეები წაიკითხავენ ,,მოზაიკის'' ტექსტებს, გაიგებენ, ახსნიან, გაანალიზებენ მათ; გამოკვეთენ პრობლემებს და დასახავენ მათი გადაჭრის გზებს; დაწერენ ტექსტს ამ პრობლემის შესახებ.
ეროვნული სასწავლო გეგმა _ VIII.1,5,10
აქტივობები _ კითხვა-პასუხი, ტექსტის კითხვა, მსჯელობა, წერითი დავალების შესრულება.
მეთოდები _ გონებრივი იერიში, ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაობა.
რესურსები _ ტექსტები, კითხვები, წერითი დავალების ტექსტები, IST_მოზაიკის ტექსტების შესაბამისი ფერწერული რეპროდუქციების ჩვენება კლასიკოსების შემოქმედებიდან.
თანმიმდევრობა:
ეროვნული სასწავლო გეგმა _ VIII.1,5,10
აქტივობები _ კითხვა-პასუხი, ტექსტის კითხვა, მსჯელობა, წერითი დავალების შესრულება.
მეთოდები _ გონებრივი იერიში, ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაობა.
რესურსები _ ტექსტები, კითხვები, წერითი დავალების ტექსტები, IST_მოზაიკის ტექსტების შესაბამისი ფერწერული რეპროდუქციების ჩვენება კლასიკოსების შემოქმედებიდან.
თანმიმდევრობა:
- შესავალი საუბარი თაობათა შორის ერთიერთობის საკითხებზე_2წთ
- გონებრივი იერიში _ გაიხსენეთ, რა პრობლემებზე მსჯელობდით გასულ წელს და რომელ თხზულებათა საფუძველზე?_4-5წთ
- წასაკითხავად ვაძლევ ,,მოზაიკის''გვერდს. დავალება: თითოეული ტექსტიდან თითო წინადადებით ამოწერონ მთავარი აზრი. ვმსჯელობთ, ვიხსენებთ, რომელია ამ ტექსტებიდან მათთვის ნაცნობი _10წთ
- ჯგუფებად დაყოფა. დავალება _ გამოკვეთეთ ერთიანი მთავარი პრობლემა; ჩამოწერეთ მისი გადაჭრის საშუალებები_10წთ
- პრეზენტაციები_10წთ
- შემაჯამებელი მსჯელობა_5წთ
- შეფასება_მიმდინარე, განმავითარებელი. ვაფასებ ჩართულობით; ვაფასებ პრეზენტატორს; ჯგუფებს ვაძლევ უფლებას, შეაფასონ 1 მოსწავლე_3-4წთ
Комментариев нет:
Отправить комментарий