სასწავლო მიზნები_ნაწარმოების სტილზე დაკვირვებისა და შესაბამისი დასკვნების გამოტანის უნარ-ჩვევის განვიტარება; სტილისა და ინტერპრეტაციის შესაბამისობის გარკვევის უნარის განვითარება; მოსწავლეები მიუბრუნდებიან ტექსტს, დაუკვირდებიან მის დოკუმენტურ-ქრონიკალურ სტილს და იმსჯელებენ, განაპირობებ თუ არა ის იდეის ინტერპრეტაციას; შექმნიან ტექსტს ამ პრობლემაზე.
ეროვნული სასწავლო გეგმა_XII.9.
აქტივობები_კითხვა, დაკვირვება, მსჯელობა, წერითი დავალების შესრულება.
მეთოდები_გონებრივი იერიში, ინდივიდუალური წერითი მუშაობა, ჯგუფური მუშაობა.
რესურსები_ტექსტი, კითხვები, საპრეზენტაციო ტექსტები, IST _ მონიტორით სხვადასხვა სტილის მცირე ზომის ტექსტების ჩვენება და მატზე დაკვირვება (დახმარების მიზნით).
თანმიმდევრობა:
საშინაო დავალება: ესე_სტილი და ინტერპრეტაცია (7-8 აბზაცი).
ეროვნული სასწავლო გეგმა_XII.9.
აქტივობები_კითხვა, დაკვირვება, მსჯელობა, წერითი დავალების შესრულება.
მეთოდები_გონებრივი იერიში, ინდივიდუალური წერითი მუშაობა, ჯგუფური მუშაობა.
რესურსები_ტექსტი, კითხვები, საპრეზენტაციო ტექსტები, IST _ მონიტორით სხვადასხვა სტილის მცირე ზომის ტექსტების ჩვენება და მატზე დაკვირვება (დახმარების მიზნით).
თანმიმდევრობა:
- შესავალი საუბარი (ნებისმიერი ჩვენგანის ზეპირი და წერითი მეტყველების სტილი, მისი დანიშნულება; პოეტური და პროზაული სტილი...)
- გონებრივი იერიში _ რამდენად განაპირობებს მწერლის სტილი ტექსტის ადეკვატურად გაგებას? რა იცით ამ საკითხზე?
- 5 წუთიანი მოდელირებული წერა _ ჩამოწერონ (5 წინადადებით) თავიანთი შეხედულებები სტილის რაობისა და დანიშნულების საკითხზე.
- წერითი ნაშრომების წაკითხვა (4-5 მოსწავლის).
- ჯგუფებად დაყოფა და დავალებების მიცემა _ წერილობით ჩამოაყალიბონ მსჯელობა _ რა ინტერპრეტაცია მიეცა მკითხველთაგან ი. ლომოურის ,,შემთხვევას'' და რამ განაპირობა ეს?
- ჯგუფური ნამუშევრების პრეზენტაციები.
- შემაჯამებელი მსჯელობა მთავარ საკითხზე.
- შეფასება_მიმდინარე, განმავითარებელი; ვაფასებ პრეზენტატორებს.
საშინაო დავალება: ესე_სტილი და ინტერპრეტაცია (7-8 აბზაცი).
Комментариев нет:
Отправить комментарий