среда, 7 декабря 2011 г.

გაკვეთილის თემა _ ი.ლომოური ,,შემთხვევა'', ანალიზი (XII კლასი) მასწავლებელი ნინო ბილიხოძე

სასწავლო მიზნები_ნაწარმოების სტილზე დაკვირვებისა და შესაბამისი დასკვნების გამოტანის უნარ-ჩვევის განვიტარება; სტილისა და ინტერპრეტაციის შესაბამისობის გარკვევის უნარის განვითარება; მოსწავლეები მიუბრუნდებიან ტექსტს, დაუკვირდებიან მის დოკუმენტურ-ქრონიკალურ სტილს და იმსჯელებენ, განაპირობებ თუ არა ის იდეის ინტერპრეტაციას; შექმნიან ტექსტს ამ პრობლემაზე.

ეროვნული სასწავლო გეგმა_XII.9.

აქტივობები_კითხვა, დაკვირვება, მსჯელობა, წერითი დავალების შესრულება.

მეთოდები_გონებრივი იერიში, ინდივიდუალური წერითი მუშაობა, ჯგუფური მუშაობა.

რესურსები_ტექსტი, კითხვები, საპრეზენტაციო ტექსტები, IST _ მონიტორით სხვადასხვა სტილის მცირე ზომის ტექსტების ჩვენება და მატზე დაკვირვება (დახმარების მიზნით).

თანმიმდევრობა:
  1. შესავალი საუბარი (ნებისმიერი ჩვენგანის ზეპირი და წერითი მეტყველების სტილი, მისი დანიშნულება; პოეტური და პროზაული სტილი...)
  2. გონებრივი იერიში _ რამდენად განაპირობებს მწერლის სტილი ტექსტის ადეკვატურად გაგებას? რა იცით ამ საკითხზე?
  3. 5 წუთიანი მოდელირებული წერა _ ჩამოწერონ (5 წინადადებით) თავიანთი შეხედულებები სტილის რაობისა და დანიშნულების საკითხზე.
  4. წერითი ნაშრომების წაკითხვა (4-5 მოსწავლის).
  5. ჯგუფებად დაყოფა და დავალებების მიცემა _ წერილობით ჩამოაყალიბონ მსჯელობა _ რა ინტერპრეტაცია მიეცა მკითხველთაგან ი. ლომოურის ,,შემთხვევას'' და რამ განაპირობა ეს?
  6. ჯგუფური ნამუშევრების პრეზენტაციები.
  7. შემაჯამებელი მსჯელობა მთავარ საკითხზე.
  8. შეფასება_მიმდინარე, განმავითარებელი; ვაფასებ პრეზენტატორებს.

საშინაო დავალება: ესე_სტილი და ინტერპრეტაცია (7-8 აბზაცი).

Комментариев нет:

Отправить комментарий